Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda Rebecka - 29 mars 2013 15:22

Hej alla glada! Jag och mandaaa har bestämt oss för att ha en frågestund! Då får ni ställa frågor till oss i kommentarerna på alla inlägg och sen kommer vi svara på frågorna i en vlogg! :) ha det gött, glad påsk och kram// Mandaaa och Beckaaa :)

Av Amanda Rebecka - 29 mars 2013 08:25

Go'morron Sverige! ?
Jag beklagar mig själv och Rebecka och er för att det inte riktigt funkade med beatfriend tagen igår, då jag inte kunde hitta problemet igår, så antar jag att min mobil bah lagga lite!
Men jag hoppas att ni har sovit så gott!
Vi ska prova att ladda upp videon idag igen! Kraaam Amanda (här kommer en bild på mig och Becka)

Av Amanda Rebecka - 28 mars 2013 09:46

God morgon på er allihopa! hoppas ni har sovit gott och fått en låååång sov-morgon!

Men vi lyckades inte med det eftersom Amanda vaknade och skulle kolla på en bebis som målade sköldpaddor 0__=

 Meen, vi ligger fortfarande i sängen och har det bra!

*Misstolka inte allt*

Vi ska göra en bestfriend tag! Vi tänker så att vi ska gå och äta frukost först! hadeeeeeee brauo

Av Amanda Rebecka - 27 mars 2013 22:03

Godernatter fina besökare! <3

imorgon kommer en ny vlogg upp här på bloggen!

försöker skriva ett inlägg men Amanda armbågar mig och säger

- Vart är mina armbågar??!!! (hon var serry)

så vi borde nog sova innan hon blir mer galen! :P

godnatt ses imorgon! HERÅ  GLAD PÅSK I FÖRHAND// Rebecka 


Av Amanda Rebecka - 27 mars 2013 21:40

Tack så mycket för att ni kollat på bloggen redan 4 läsare! ni är sjuk awesome! <333

jag hoppas att ni kommer få en lika grym dag som jag!! Nu vill vi bara att ni ska återkomma till bloggen då o då! puss o kraaam!!  //Mandaaa

Av Amanda Rebecka - 27 mars 2013 18:45

 Tjenare mannen och kvinnan!!

härtligt välkomna till vår blogg!

vi heter Amanda och Rebecka.

Vill ni veta mer om oss så äre bah att checka in andra kommande galna och störda inlägg!

ha det så sjukt braaa så länge!!


Amanda har oxå en annan blogg om ni vill kika in :)

http://joellsan.devote.se/


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HaiiHaii välkommen till Amandas och Rebeckas blogg!
ENJOY!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vloggar

+


Ovido - Quiz & Flashcards